LOADING CLOSE

Blog

۱۰ نکته کاربردی برای اینکه زمان خود را مدیریت کنید …!

۱- یک دفترچه همراه خود داشته باشید و تمام فکر‌ها، مکالمات و فعالیت‌های خودتون رو ثبت کنید.  این به شما کمک میکنه بفهمید چه کار‌هایی در طول روز انجام میدید و از لحظات گران‌بهاتون چطور استفاده می‌کنید. به این وسیله متوجه میشید چه مقدار از زمانتون صرف تولید نتیجه شده و چه مقدار با فکر‌ها، مکالمه‌ها و فعالیت‌های بیهوده تلف شده.

۲- هر فعالیت یا مکالمه‌ای که برای موفقیت شما ضروری است باید زمانی مشخص شده‌ داشته باشد. معمولا فهرست کار‌هایی که باید انجام شوند به مرور زمان طولانی‌تر و طولانی‌تر می‌شود تا آنجا که به یک لیست غیر قابل انجام تبدیل می‌شود. برای خودتون دفترچه قرار‌های ملاقات و زمان‌بندی تهیه کنید، و تمرین کنید به رعایت کردن این زمان‌بندی‌ها و برنامه ریزی‌ها پایبند باشید.

۳-حداقل ۵۰ درصد از زمان خودتون رو برای کارهایی که بیشترین نتیجه را تولید میکنند اختصاص بدید.

۴-در برنامه‌ریزی خود زمان‌های پرت را در نظر بگیرید. زمان‌هایی وجود دارند که از انجام کارهای خود منحرف می‌شوید، اگر این …

۵ روش برای سنجش علاقه کاربران به سایت

۱- مدت زمان حضور در صفحه سایت بیشتر از یک دقیقه باشد
  مدت زمان سپری شده روی صفحات اینترنتی، می‌تواند شاخصی برای نشان دادن میزان تعامل (engagement) کاربران به یک سایت باشد. این مورد همچنین می‌تواند شاخصی برای ازریابی عملکرد یک کمپین یا سایر فعالیت‌های تبلیغاتی یک سازمان باشد.

۲- دیدن فیلم و عکس
تعداد دفعات مشاهده یک فیلم یا دانلود یک فایل صوتی، علاوه بر نشان دادن تعداد افراد بازدید کننده، به شما کمک می‌کند کیفیت محتوای مولتی‌مدیای خود را ارزیابی کنید
 آیا این فیلم یا فایل صوتی از نظر کاربران مفید بوده یا نه. آیا ویدیوی شما اینقدر جذاب بود که کاربر کل آن را تماشا کند؟ کاربران کل ویدیو شما را مشاهده کرده‌اند. آیا پیام ویدیوی شما خیلی کند و خسته‌کننده منتقل شده و یا در همان لحظات اول همه پیام را به کاربر داده‌اید و او دیگر رغبتی به ادامه تماشا آن نداشته است؟

۳- تعداد صفحات بازدید شده …

۱۰ سوالی که هنگام جمع‌آوری اطلاعات مشتریان باید از خود بپرسید

هنگامی که مشتریان شما اطلاعات مالی و شخصی خود را برای شما افشا می‌کنند& آنها شما را امین خود فرض می‌کنند و با اعتماد به شما، می دانند که اطلاعاتشان خواه تصادفی یا غیر تصادفی مورد سوءاستفاده قرار نمی‌گیرد. هیچ‌کس نمی‌خواهد که شما هر دو دقیقه اطلاعات او را به اسپم یا هرزنامه منتقل کنید واطلاعاتش به دست شخص ثالث یا در معرض حمله سایبری قرار گیرد.

جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات مشتریان همیشه با قوانین و مشکلات مربوط به رعایت حریم خصوصی افراد درگیر بوده است. اما اگر کار به‌درستی انجام شود، نتیجه نهایی به ریسک آن می‌ارزد.

استفاده از قدرت تأثیر داده‌های مشتری، می‌تواند باعث جذب مشتریان راضی‌تر، کاهش خروج افراد از گروه مشتریان شما  و سود بیشتر منجر شود.

 

جمع‌آوری اطلاعات مشتریان کار حساسی است و صاحبان کسب و کار هرگز نمی‌توانند آن را بدون برنامه‌ریزی شروع کنند. قبل از بدست آوردن هر گونه اطلاعات از مشتریان‌، ۱۰ سوالی را که در متن زیر ارایه شده است در نظر بگیرید …