LOADING CLOSE

Blog

چگونه در اینترنت حرفه‌ای بنویسیم

چگونه در اینترنت حرفه‌ای بنویسیم؟

قبل از هر چیز اگر فکر می‌کنید نوشتن چه در اینترنت و چه روی کاغذ فایده‌ای ندارد، ابتدا ویدیوی زیر را ببینید.

آیا مطالب وبسایت شما خیلی خشک و رسمی است؟ آیا توانسته‌اید با استفاده از مطالب خود به نتیجه‌ای که می‌خواستید برسید؟ آیا مطالب وبلاگ شما پر از اشتباه در متن و گرافیک و قالب وبسایت است؟ آیا محتوای آنلاین مطالب شما با شخصیت شما یا شرکتی که برای آن کار می‌کنید مطابقت دارد؟ 

 نوشتن مطالب خوب در وبسایت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای کسب و کار خود انجام دهید زیرا محتوای آنلاین مانند ویترین شماست و اگر همه چیز درست سر جای درست خود قرار نگرفته باشد شما نمی‌توانید چیزی به مخاطب عرضه کنید.

اگر اینطور نیست الان بهترین موقع برای این است که یک تحول اساسی در محتوای وب‌سایت خود ایجاد کنید.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که ۷۹ در صد خوانندگان اینترنتی، تنها مطالب را با چشم اسکن می‌کنند و …

۱۰ نکته کاربردی برای اینکه زمان خود را مدیریت کنید …!

۱- یک دفترچه همراه خود داشته باشید و تمام فکر‌ها، مکالمات و فعالیت‌های خودتون رو ثبت کنید.  این به شما کمک میکنه بفهمید چه کار‌هایی در طول روز انجام میدید و از لحظات گران‌بهاتون چطور استفاده می‌کنید. به این وسیله متوجه میشید چه مقدار از زمانتون صرف تولید نتیجه شده و چه مقدار با فکر‌ها، مکالمه‌ها و فعالیت‌های بیهوده تلف شده.

۲- هر فعالیت یا مکالمه‌ای که برای موفقیت شما ضروری است باید زمانی مشخص شده‌ داشته باشد. معمولا فهرست کار‌هایی که باید انجام شوند به مرور زمان طولانی‌تر و طولانی‌تر می‌شود تا آنجا که به یک لیست غیر قابل انجام تبدیل می‌شود. برای خودتون دفترچه قرار‌های ملاقات و زمان‌بندی تهیه کنید، و تمرین کنید به رعایت کردن این زمان‌بندی‌ها و برنامه ریزی‌ها پایبند باشید.

۳-حداقل ۵۰ درصد از زمان خودتون رو برای کارهایی که بیشترین نتیجه را تولید میکنند اختصاص بدید.

۴-در برنامه‌ریزی خود زمان‌های پرت را در نظر بگیرید. زمان‌هایی وجود دارند که از انجام کارهای خود منحرف می‌شوید، اگر این …

۵ روش برای سنجش علاقه کاربران به سایت

۱- مدت زمان حضور در صفحه سایت بیشتر از یک دقیقه باشد
  مدت زمان سپری شده روی صفحات اینترنتی، می‌تواند شاخصی برای نشان دادن میزان تعامل (engagement) کاربران به یک سایت باشد. این مورد همچنین می‌تواند شاخصی برای ازریابی عملکرد یک کمپین یا سایر فعالیت‌های تبلیغاتی یک سازمان باشد.

۲- دیدن فیلم و عکس
تعداد دفعات مشاهده یک فیلم یا دانلود یک فایل صوتی، علاوه بر نشان دادن تعداد افراد بازدید کننده، به شما کمک می‌کند کیفیت محتوای مولتی‌مدیای خود را ارزیابی کنید
 آیا این فیلم یا فایل صوتی از نظر کاربران مفید بوده یا نه. آیا ویدیوی شما اینقدر جذاب بود که کاربر کل آن را تماشا کند؟ کاربران کل ویدیو شما را مشاهده کرده‌اند. آیا پیام ویدیوی شما خیلی کند و خسته‌کننده منتقل شده و یا در همان لحظات اول همه پیام را به کاربر داده‌اید و او دیگر رغبتی به ادامه تماشا آن نداشته است؟

۳- تعداد صفحات بازدید شده …